Thursday, December 28, 2006

Nu har den kommit

Nu har äntligen bilen kommit. Var och började att hjälpa till att lasta ur den ur kontainern vid kl 15. Var färdig med utlastningen av den vid 17 ungefär, då fick den se första ljuset i Sverige. Tack till alla människor som var med och lastade ur bilen, allting fungerade otroligt bra.
Lastbilen var upptagen så jag for och hyrde en släp på OK istället. Lite överlastad men det gick bara bra ändå. 50km/h efter E4an på vägen hem men tillslut så. Jag måste också tacka min far, Jonas och Björn som hjälpte till med lastning och alltihopa.

Har några bilder ifrån när bilen kom hit hem, glömde kameran vid utlastningen av kontainern så jag har inga kort därifrån.



Mer bilder kommer imorgon i ljuset.

1 comment:

basist said...

Haha, underbart hörrudu! :) Nästan bättre än julafton eller?
Kul att bilen din kommit!

Vi hörs på nyår även om jag inte kommer va med er sorgligt nog men men that's life :/