Thursday, October 11, 2007

Mått

Var och tok mått i helgen som var. Jämförde lite snabbt och kom fram till att båda dörröppningarna är för 0,5cm för smala, taket är 2cm för högt längst fram, den är i princip rätt längd men för smal längst fram och för bred vid motorfästena. Så lite slit hit och dit kvar.

Sammanställde alla mått som jag tog i veckan och skrev ut dom. Tänkte att jag postar ut ritningarna som jag sammanställde här när jag skrivit upp måtten jag har på min mustang nu, kanske inte så ruggigt intressant men det blir intressantare när ni ser att jag börjar närma mig. Ska till garaget i helgen så efter det kommer väl ritningarna upp så ni ser hur mycket det saknas åt alla håll.

2 comments:

Hammarn said...

Du ligger inte på latsidan..de e bra, mkt bra. Hörde att du är på g å flytta..hojta till om du behöver hjälp

Shelby GT500E said...

nu ligger jag på latsidan tror jag :p.. ne men håller på med bubblan, dessutom får man knappt lämna hemmet förns allt är färdigt och fint så.