Saturday, November 3, 2007

Fullt upp

Har lite fullt upp just nu så mustangen har stått i vila nu i några veckor. Har grejat med med vinterbilen, en bubbla från 68 som ska köras till och från garage och jobb i vinter. Får se om jag hinner färdigt med den nästa helg kanske. Har dessutom flyttat till en ny lägenhet med min flickvän.



Har dessutom investerat i lite konst, eftersom man nu ska göra sitt till inredningen. Därför köpte jag en tavla ifrån Hong Kong med det vettigaste och snyggaste motivet jag kunde hitta.

1 comment:

Peter said...

Hej! Det är ett imponerande jobb du gör! Mycket mycket arbete. Jag sitter och letar info om fastback-byggen och renoveringar och stötte då på ditt lilla projekt. Jag tänker nämligen själv importera en 68a fastback från usa. Funderar också på att bygga en Eleanor-Clone utav den. Så om du inte har något emot det, tänkte jag kanske höra lite med dig om priser du betalat för import, köp av bil och delar? Om dy har tid och lust får du gärna svara till min mail. hallgren_peter@hotmail.com
Mvh Peter