Sunday, December 9, 2007

Uppdatering

Har klagats och gnällts men nu kan jag snart börja tysta alla skrikande själar. Bubblan är besiktad, ljudsystemet nästan installerat (Tack till Patrik, Peter och Jacob för hjälpen med installation) förutom att det måste inhandlas en ny basare då den var stenensdöd. Kommer en bild på bubblan senare i veckan.

Men till det viktiga, har varit och slipat och borrat loss den dåliga dörrplåten idag. Testade hur den nya passade och den passade lika bra som en apa på cirkus. Perfekt alltså. Kom däremot fram till beslutet att jag ska blästra ren dörrstommen före jag knackar fast plåten.
Fick dessutom en massa grejer förra veckan, den fyrväxlade Toploader lådan (stora ruggern), nascar sprängkåpan som var grotesk, golvplåtar, dörrplåten, en massa instrumenteringsgrejer som t.ex instrumentbräda och flip-open tanklocket. Däremot fick jag ett bakslag, en gjutning på tanklocket var sprucken så måste se om det går att glöda ihop.

Ska fara till garaget i veckan igen och återstarta riktningen. Bilder kommer senare i veckan efter jag varit i garaget.

No comments: